١٧ مارس ٢٠٠٩

اوتوستوب..



قطر الحياة بينا ماشى

بيقف بينا فى محطات

محطات مرح محطات فرح

ومحطات شقا وتعب والم

مشينا كتير تعبنا كتير

مشينا لوحدينا بعدنا

عرفنا الخوف فى عز النور

وبقينا نخاف من حبايبنا

هناك ٧ تعليقات:

وردة يقول...

الوصف حلو اووي
يمكن لخصت الدنيا كلها في كلماتك الجميلة
بس محدش بيخاف من حبايبه
ربنا يكرمك
سلام

صباح الصباح يقول...

السلام عليكم

ازيك.. واية اخباراتك

ربنا يكرمك يا رب. على فكرة جزء من الكلام من اغنية قديمة لمحمد فؤاد من البوم (حبينا) لو شاطرة قولى اية هية؟

Sweet Violet يقول...

اغنيه الغربه صح ؟؟؟

ايوة ايوة صح

انا انا شاطرة انا D:

حلو الوصف بتاع الصورة .. بس انا بردو مع وردة مافيش حد بيخاف من حبايبه

ده كده يبقى الدنيا هتبقى صعبه قووووى ):

صباح الصباح يقول...

هههههههههه

لا مش هية وعليكى واحد

الغربة يا بنتى بتاعدة اسماعيل البلبيسى مش فؤاد.

Sweet Violet يقول...

لالالا هى الغربه او ممكن ويلى من الغربه او ممكن مشينا كتير .. اصل اسم الاغنيه نفسه مش اعرفه قوووى

بس هى الاغنيه اللى انا اعرفها عاااااااااااااااااااااا

انا شاطره بقى انا شاطرة (:

و مش عليا واحد نيهاهاهاهاهاها

الفراشة الصغيرة يقول...

يووووووووة

هو ليه الدنيا بقت عمله كده
وليه احنا بقينا بنخاف منها كده

ماء تشرين يقول...

اى ده بقه وهما يبقو حبيبك ازاى وانت بتخاف منهم انا في اعتقادى ان الحب هو الاحساس بالامان

اما بالنسبه للقطر اكيد محطات فرح وحزن ومحطات نزول وصعود لناس كتير في حياتك

وكمان اكيد ليك محطه هتنزل فيها ياعنى مش هنفضل مسافرين ولا ايه


تحياتى