١٠ مارس ٢٠٠٩

من عطور الشرق...



كنت اسمع بالامس لحن قديم

لمسلسل فريد بالفعل

لة رائحة السوسن

نعم كلما رايت مشهدا منة شممت هذة الرائحة

انة الشهد والدموع

واستمعت بتركيز الى تتر المقدمة

بصوت عذب كماء نهير صافى

صوت على الحجار

ايمكن ان يكون الجمال بهذة الروعة

انها ليس روعة حسية

وانما روعة احساس

هناك ١٢ تعليقًا:

كفايـة طيبـة يقول...

ممممم

هسمعها واجى اقولك رايي

صباح الخير
^_^

صباح الصباح يقول...

صباح النور

هية موجودة على youtube كمان حاولى تشوفى حلقة منة بجد جميل

zainab يقول...

السلام عليكم

أنا مش فاكرة بالضبط الموسيقى

بس حاسه الإحساس اللى انت بتوصفه

الإحساس لما ريحته تهل عليك و يفكرك باللى فات

تحياتى

maha zein يقول...

صباح الصباح
اذيك
كنت بجد زعلانة منك
لان غيابك كان من عندي انا
وكنت بلاقيك موجود عند ناس تانية
كنت بسأل واقول انا عملتله ايه
ولا ايه جد
يمكن زهق من مدونتي مثلا
لكن بما انك جيت
فيبقه كل سنة وانت بصحة وسلامة

ومتبقاش تغيب كده
وفين بوستاتك الطويلة
بجد اشتقت اقرالك كتير

اما بقه بخصوص الاغنية بتاعت المسلسل فانا نسياها
بس هل هي اللى بتقزل
قالوا زمان دنيا دنية غرورة وقلنا اللى تغروا يختار مصيره

دي ولا ايه
ولا دي عائلة فراويلة

كل سنة وانت طيب

saragebaly يقول...

انا الصراحة مش عارفاها

بس اكيد هسمعها

====

انها ليس روعة حسية

وانما روعة احساس


عجبتني اوي الجملة دي


تحياتي لك وكل التقدير

سارة

الفراشة الصغيرة يقول...

صراحه يا صباح

حلو قوى الروقان والماضى

اللى انتى معيشانا فيه

نفرتارى يقول...

هذا المسلسل فى غاية الجمال والابداع وكثير من مسلسلات القديمة يوجد لهم الحان رائعة .. بجد احييك على ذوقك الراقى .
فنحن الان نفتقد كل شئ ذو حس جمالى والاصوات الصافية العذبة ذو الاداء الرائع .


تحياتى ،،


نفرتارى

صباح الصباح يقول...

زينب

بالضبط كدة يا زينب زى ما قصدت اوصل الفكرة

احساس لة طعم ورائحة قوية

صباح الصباح يقول...

مها

اولا اسف جدا على التقصير وانا غلطان ومستعد ادفع غرامة يا ستى بس خلاص بقى مش قلنا بيس؟

البوستات طولت فعلا شوية انما ما شاء اللة طبعا مش قد بوستاتك

بقالى مدة فعلا بادخل وقرا واتابع خصوصا موضوع السيمنار بتاعك بس مش كنت باعلق عشان كنت مكتئب حبتين فما حبتش انتى كمان اضايقك

بس يا ستى

حمد اللة على السلامة وجبتى لنا شوية رمل من البحر؟

صباح الصباح يقول...

سارة

فاهمانى اوى يا سارة

تحياتى وتقديرى

صباح الصباح يقول...

الفراشة الصغيرة

الحمد للة ان الشعور الجميل قدرت اوصلة كويس وانتى كمان حسيتى بية

صباح الصباح يقول...

نفرتارى

اخيرا.... انتى فاكرة المسلسل!.. بقى نتهيالى ان ماحدش عارفة خالص مع انة مشهور وراقى جدا...

اجابة السؤال الاختيارى (بدون حذف اجابتين) ههههههههههه

باشتغل فى شركة بترول والوظيفة مسماها
foreign procurment head