٣ مارس ٢٠٠٩

خريف




يتساقط عمرى كورقة خريف

فى مهب الريح

ولكن قبل ان تقع

هل جاءت ورحلت كما جاءت

ام ان هناك من لا يزال يذكرها

هناك ٣١ تعليقًا:

Unknown يقول...

عارف انا بتمنى ان حاجات كتير كانت لا تترك اثر
لكن للاسف اثارها بتكون واضحة اوى فى حياتنا

الله معك
حاول تتفائل يا محمد

وردة يقول...

اكيد سيتغير الحال
وستجد الكثير والكثير
ولكن قليل من التفاؤل
يقول رب العزة انا عند ظن عبدي بي
تفائل وستجد ان الله سوف يحقق ما تتمناه
سلام

كفايـة طيبـة يقول...

ممممم

مش عارفة

Sweet Violet يقول...

انت الوحيد اللى تقدر تحدد الاجابه

صباح الصباح يقول...

نهر الحب

للاسف فنحن لسنا كالماء يا ايناس تنمحى اثارها بسهولة.. فقد تترك بداخلنا اثرا مميتا.

صباح الصباح يقول...

وردة

انا متفاءل يا وردة. بس انا لسة مش لاقى الطريق والسكة فيها ضباب كتير

صباح الصباح يقول...

كفاية طيبة

ممممممم

طيب

صباح الصباح يقول...

sweet viloet

ولكن الامر ليس سهلا.. فان تنظر بداخل نفسك وتراقب وتكشف الاخطاء يحتاج صبر وحكمة .... وخبرة

سميرة يقول...

كلنا بنسأل نفسنا السؤال ذاته؟

هل تركت تأثير؟؟

اعتقد!!!!!!!

ودا مش سهل

ومش كلنا بنوصل

Kiara يقول...

عارف الموضوع مش سهل لازم ان الواحد يفكر فيه اوي عشان يوصل لاجايه

الصوره معبره اوي

انت فين وليسه مش جيت اللقاء

الفراشة الصغيرة يقول...

حتى لو قعت

فالربيع داخل علينا

واكيد هتظهرك اوراق جديد
تبدل فيها اوراقك القديمه

Unknown يقول...

(هل جاءت ورحلت كما جاءت )
أجاوبك :كلا !!
الست انا هنا أعلق
وكذلك غيرى يأتى ليقرأ
ان كانت بلا أثر
فما الذى يدفعنا
لتكرار المجىء؟

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

أكيد ستجد كثير من الناس يذكرك ولن تمر مرور الكرام
تحياتى

saragebaly يقول...

لم يكن مجيئها كرحيلها
شيئا ما سيتغير


تحياتي

قوس قزح يقول...

بايدك تخلى اوراق الخريف دى مش مجرد ورق شجر لكن اوراق ورد مجففة الناس تحتفظ به فى قلوبهم


حاول تسيب ذكرى حلوة لليوم فى ذهن اى حد
حتى لو بكلمة صباح الصباح لحد مش متوقعها


تحياتى

صباح الصباح يقول...

سميرة

صباح الخير يا سمورة

طبعا مش سهل.. ولكنها سعادة داخية لا توصف ان تحققت

صباح الصباح يقول...

كيارا

لا طبعا.. جيت اللقاء وفضلت ادور على حد اعرفة بس ما عرفتش الاقيكى بس اعتقد انى خمنت انتى مين من الموجودين.

صباح الصباح يقول...

الفراشة

نعم.. ابتسم بنظرة الى السماء واكمل المسير

Kiara يقول...

طيب اللي خمنتها دي كانت لابسه ايه وانا اقولك هيا ولا لا

صباح الصباح يقول...

نور اهاتى

كرم ونبل اخلاق كثير منك انستى العزيزة .. لا اجد سوى ان اقول شكرا كثيرا

صباح الصباح يقول...

كيارا

لابسة جاكيت تقريبا اسود وتحتة بودى لون فاتح.. همممم صح؟

Kiara يقول...

تؤ مش صح انا كنت لابسه طقم كامل جيب وجاكيت موف

صباح الصباح يقول...

صدى الصمت

اللهم امين.. شكرا جزيلا لكى .. يا ترى اية اخبار الدراسة .. متهيالى فية امتحانات شهر دلوقتى؟

صباح الصباح يقول...

سارة

اختى الصغيرة.. ولكن الاجمل ان ندرك ماهو الذى تغير

صباح الصباح يقول...

كيارا

همممم انا متاكد.. تلاقيكى انتى اللى نسيتى

ههههههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

قوس قزح

كلام جميل من قلب جميل

Kiara يقول...

هههههههههههههههههههههههه

ممكن برده

Kiara يقول...

كان نفسي بجد اشوفك ساعتها

الوحش في اللقاء اننا كنا موجودين ومش عارفين بعض عااااااااااااا

صباح الصباح يقول...

كيارا

انا اكتر وكان نفسى اشوفك اوى عشان اعرف مين هية اللى بتحب كل الناس بالشكل دة

Kiara يقول...

ياااااااااااااااااه

كلمه جامده اوي


انا حد عادي بجد :)

صباح الصباح يقول...

نورا

اعتذر بشدة عن عدم التعيق فى مدونتك فكلما حاولت الدخول اليها تاتى رسالة error and close web

اعتذر بشدة