١٤ يونيو ٢٠٠٩

سلامين وحتة...



كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم .‏سلم الورقة



· واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ولد مش فاضلهم.



· ‏مرة مدرس رياضيات خلف ولدين و استنتج التالت.




· دكتور جزمته اتقطعت خيطها وبعد أسبوع لقاها كويسه فك الخياطه





· ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟ قاله :يا بني مبيتجوزش أصلاً غير الحمير



· واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها خلينا نديه فرصة ثالثة



· صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجة خلصت يابوي قاله:من لفك في الشوارع طول النهار



· مسطول صدم شرطي وموته راح متصل بـ122 وقالهم:أحب أبلغكم إنكم بقيتوا 121



· صعيدي قال لأبوه أنا عاوز موبايل قاللوا موافق بس تركب أخواتك معاك .



· محشش بيسأل محشش التعلب بيولد ولا بيبيض قاله التعلب مكار توقع منه أي حاجة



· مرة واحد وقف تاكسي و قاله : ‏فاضي ياسطى ؟؟؟ قاله : ‏ايوه فاضي.. قاله: ‏طيب.. تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية !!






· ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة · ا لأول : ‏أنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية


· الثاني : ‏وأنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية و الجنوبية


· الثالث : ‏و مين قالكم إني رح أبيع



· صعيدي ربح مليو ن خافوا يبلغوه يموت مصدوم .. قال العمده أنا أقوله. قال يا محمدين لو ربحت مليون حتعمل بيهم إيه؟


قال:أديك نصهم ...



مات العمدة !

هناك ٤ تعليقات:

Kiara يقول...

صباااااااااااااااااح الخير

Kiara يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههه

عجبتني بتاعت مات العمده

الفراشة الصغيرة يقول...

هههههههههههههه

يا صباحك

يا صباح الصباح

بس عجبتنى قوى بتاعت 122 دى

الفراشة الصغيرة يقول...

بمناسبه انى مدرسة

ههديك نكته

مره مدرس بيسأل تلميذ: مااسم الحيوان الذى يصحيك بصوته كل يوم صباحا

قاله بابا