١١ يونيو ٢٠٠٩

يا مجااانين...




بصراحة ما فيش اعبط.... اقصد اذكى من كدة

هناك ١٠ تعليقات:

مجلة الأم الصغيرة يقول...

محمد إنت زمان كنت بتكتب حاجات جميلة أوي .. بطلت تكتب ليه؟؟
مستنيا أقرا إبداعك

تحياتي

صباح الصباح يقول...

كيمو.... مين اللى بيعاتب يا بنتى؟ انتى فين من زمان ... افتقدنا وجودك المرح بيننا... انتى فين,,,

اديتيها كمان جو كابة فترة كدة.. يارب تكونى بخير دلوقتى

انا اسف جدا مش باكتب بوستات طويلة من فترة عشان ظروف الشغل .. بجد عندى ازمة وقت.

وردة يقول...

يا صباح الجنان
هههه
الراجل معتز بأسم العيله
حنقول عليه عبيط يعني
ههههههههههههه
لاء بس دماغ والله
سلام

RASHA يقول...

مش ممكن بتجيب الحاجات ديه منين

بس بجد التاكسى والقلة مسخرة

فكرينى بمسرحية سمير غانم المتزوجون

قلة حبنا

فعلا بلد العجايب

Kiara يقول...

لالالالالا انا خلاص هسمي المدونه بيت مخثوث للدماااااااااااغ المتكلفه

مجلة الأم الصغيرة يقول...

انا على فكرة موجودة و بكتب دايما بس إنت اللي بطلت تزورني خلاص
دا أنا حتا مش موجودة في المدونات اللي عالجنب عندك
يمكن فعلا مريت بظروف كئيبة فترة بس الحمدلله اتعلمت منها حاجات كتير ماهو البني آدم مابيتعلمش بالساهل لازم يقع عشان يتعلم إزاي يقوم

أتمنى أقرالك حاجة قريب

صباح الصباح يقول...

وردة


هههههههههههه
يا ستى يعتز زى ما هو عايز

صباح الصباح يقول...

شاشا

ههههههههههههه
واللا كمان القلة... دى فول اوبشن!!!

صباح الصباح يقول...

كيارا

ههههههههههههههه
صباح الدماغ المتكلفة يا كيارا

صباح الصباح يقول...

قطرات

انا قلت انتى خلاص بطلتى تكتبى.. انما بجد مبسوط اوى اوى انك رجعتى تانى... بجد يا كيمو i,m so happy