٦ يونيو ٢٠٠٩

صباح الانتخة...




بجد بجد باحقد علية

هناك ١٣ تعليقًا:

آه وكفى يقول...

ازيك ياكبير
تصدق عماله ادورعلى بلوجك واقول يارب يجي يعلق عندي عشان اعرف اروحله

اه بجد يابخته تحسه كده سلطان
وللكلابـِ حظوظ ,, يارتني بنت كلـ.... تييييييت

تحياتي :)

ماء تشرين يقول...

اي ده لا ياي انا مش بحب القطط هو ده مش قطه برضوا

Kiara يقول...

صباااح النور

Sweet Violet يقول...

ههههههههههههه

ايه الناس اللى بتحقد دى

بلاش بقى النفسوية دى ياساتر ((:

مساء الخير بقى حسب التوقيت الحالى ^_^

maha zein يقول...

دي قيمة اوي
ده ايه ده
لا وحتالك رجل علي رجل
يا ريتني كنت انا

صباح الصباح يقول...

اة وكفى

يا فندم نولاتى البلوج.. انتى اللى ماشاء اللة عليكى موهوبة جدا.

صباح الصباح يقول...

ماء تشرين

حرام عليكى يا مفترية.. حد مش بيحب القطط

هههههههههههه

صباح الصباح يقول...

كيارا

شكرا جدا جدا على سؤالك على صحتى.. زوجتى هية اللى ردت عليكى عشان انا بقالى حوالى اسبوع صوتى مش بيطلع اساسا بعد اسابيع طويلة من الكحة والمشاكل الصحية.. زوجتى دكتورة صيدلانية واحنا اتجوزنا حديثا جدا.. باذن اللة فى اللقاء التدوينى القادم تكون معايا وتتعرفوا سوا


ميرسى يا كيارا

صباح الصباح يقول...

sweet violet

مساء السكرررر
بس بذمتك مش انتى كمان بتحقدى على القطة

صباح الصباح يقول...

مها زين

ايوا يا مها... حركااات

كفايـة طيبـة يقول...

لا بجد سكر D:
شكلك بتحب القطط

صباح الخير يافندم ^-^

Kiara يقول...

ال ف الف سلامه وان شاء الله هبلغك بمعاد اللقاء التدوينى الجاي

ومبرروووووووووووووووووووك علي الجواز بس زحلانه انك موش عزمتني عااااااااااا

مراتك بصراحه زي العسل ربنا يحكميكم يارب

Unknown يقول...

برضه
حمدلله على السلامة :)
ايوة تانىىىىىىىىى