٧ يونيو ٢٠٠٩

الحمد للة..




وفى عز الليل الغارق

ما نسيتش ان انا مخلوق

هناك ٢٢ تعليقًا:

ماء تشرين يقول...

صباح الخير

ماء تشرين يقول...

اي ده انا اول تعليق

ماء تشرين يقول...

مفيش حد هنا ولا ايه لما احتل المدونه بقه

ماء تشرين يقول...

ومش هنسي ابدا

انى مخلوق ضعيف محتاجلك دايما يارب

ماء تشرين يقول...

كفايه كده بقه اهو خدت بحس المدونه

كفايـة طيبـة يقول...

صباح الخير يا ماء تشرين D:

صباح الخير يا مستر صباح

ده هو الواحد مبينساش انه مخلوق بالذات فى عز الليل :)

صباح الصباح يقول...

ماء تشرين

تك تك تك ممكن ادخل المدونة؟

صباح الصباح يقول...

ماء تشرين

ايوا يا عم .. ماحنا اجااازة

هههههههههههههههه

نورتى اكيد

صباح الصباح يقول...

كفاية طيبة

صباح الخير يا انستى..

هممم هوا انتى بتشتغلى فى انهى مجال..

كفايـة طيبـة يقول...

D:
اشمعني ؟
بشتغل فى الادارة
Admin Assistant

يعني عشان لاجئة فى بلوجتك يعني

صباح الصباح يقول...

لا ابدا.. انتى منورانى بالتاكيد.. بس عشان اتشرف بمعرفة اصدقائى

كفايـة طيبـة يقول...

ربنا يكرمك يارب
البلوج منورة بصاحبها
:)

ياريت تبقي تاخد التاج اللى عندي جاوبته من مدة
واتمني تجاوبه البوست الجاى لو مش هيضايقك

ماء تشرين يقول...

صباح الخير كفايه طيب يوم سعيد عليكي ياقمر

صباح الصباح يابنى بطل قر دول هما يومين ارجوك ارجوك بطل قر هما يصحون الساعه 7 الصبح غلاسه وانت تقر عليه ارحمونى

وردة يقول...

يا صباح الخير
بقالك فترة طويلة مش بتصبح علينا خاااالص
خير ان شاء الله
وفي عز الله الغارق برفع ايدي بقول يارب
انا مخلوقة ضعيفة عارفة انك سبحانك وتعالي سمعني وشيفني
رغم ضعفي وقلة حيلتي
عارفة انك حتستجيب لدعوتي
علشان انت سبحانك وتعالي الخالق العظيم
وما انا غير
مخلوقة
سلام

صباح الصباح يقول...

ماء تشرين

انا مش باقر.... انا باحسد بس

ههههههههههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

وردة

صباح الاشراق يا وردة
انا اسف جدا ظروف صحية صعبة مرت بى والحمد للة الامور افضل الان

اشكر لك كثيرا المتابعة

Kiara يقول...

منقدرش نقول غير الحمد لله

صباح الصباح يقول...

كيارا

الحمد للة على كل الاحوال.. وكل امر المسلم خير.

آه وكفى يقول...

انا مهما كبرت صغير
انا مهما طولت قصير
انا مهما تخنت رفيع

حاجة زفت

تحيـــاتي

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

طبعاً الحمد لله دائماً وفى كل الأحوال
حمدالله على سلامتك
تحياتى

صباح الصباح يقول...

اة وكفى

حلالالالالالالالالالاوة دماغك

صباح الصباح يقول...

عاشقة الورد

على فكرة.. او مرة اسمع اغنية المدونة للمطرب زكى ناصيف وبجد شغلتها اكتر من مرة .. حلوة كتييير

هوة لة شرايط بتتباع