٢٨ نوفمبر ٢٠٠٨

فتشنى فتش




ابوس ايدك
برىء يا باشا

هناك ١٤ تعليقًا:

Sweet Violet يقول...

تثبيت كداعلى الصبح ؟؟؟؟

يعنى الواحد يقول صباح الخير و لا صباح ضرب النار ؟؟؟

عموما موضوع برئ دا لسه المحكمه هاتنظر فيه

مبروك على شكل المدونه الجديد

بس من ابيض لأسود

ليه كدا بس ):

Dr.Maha Salem يقول...

على فكرة
كان عندي قط الخالق الناطق اللي انت حطه في الصورة مع الفرق انه كان عنده كرش كبييير اويييي رغم حجمه الصغير
كان اشقى قط شوفته في حياتي
24 ساعة بيجري في الشقة شرقا وغربا يلعب باي حاجة وكل حاجة
ويتسلق الكنب والستائر ويقف على سور البلكونة قال ايه هيصطاد العصافير
لدرجة اانه كان كتير بينام فجأة من التعب وهو بيلعب
انا باحكي لك حكايته عشان كريمان قالتلي انك بتحب القطط
المهم عايزة اقوللك انا كنت مسمياه ايه ...كان اسمه مرتضى
اسم غريب بس اصله كان بيفكرني بكرشه ومشاغباته بمرتضى منصور:))

تحياتي لك ولمدونتك الجميلة مع تسجيل اول مرور لي بها
وصباحك سكر

اوعى تفكر يقول...

هههههههههههههههه
بس اوعى القط

saragebaly يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
saragebaly يقول...

صباح التفتيش

قصدي صباح ضرب النار

قصدي صباح القطط

يوووه قصدي صباح الخير

دة بقى اسمه استقصاد ولا ايه؟؟

هعمل مظاهرة واقول كفااااااااية قطط

ولو حد مسكني هقول صباح الصباح هو السبب

انا حذرتك اهو

ألحق اقول سلااااااام

أحسن فيه قطة في المدونة بتطلعلي انيابها وبتبصلي من فوق لتحت

تحياتي وتقديري

د/ رامي شهاب الدين يقول...

واضح إن قانون الطوارئ إمتد ليشمل القطط والكلاب كمان .. ياحلاوة

أكون أو لا أكون يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
أكون أو لا أكون يقول...

ههههههههه... لا لا حراااام... فين حقوق الحيــــــــوان....؟ هههههه

الصوره ده فكرتني بمثل" تجيك التهايم وانت نايم"....!!!
يعني الواحد قاعد في امان الله يلاقي حاله مدبس بتهمه...ههه

صباح الصباح يقول...

ضد التيار

اة ما هو مش معنى انها قطة وان مالهاش جيوب انها ما تتفتشش

البلد فيها حكومة

ههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

د مها سالم

هاهاى هاى

قط بكرش!! كان لازم نعملى لة دايت وتاكلية جبنة من غير دسم

انا باحب القطط جدا ومرة كنت قاعد على قهوة مع اصحابى وكان فية قطة جنبى قعدت الاعبها بخيط حوالى ساعة وكنت مبسوط اوى والناس اللى حوالينا كمان

صباح الصباح يقول...

اوعى تفكر

ههههههههه

يخربشك

صباح الصباح يقول...

سارة

ههههههههه

يادى القط اللى عاملة لك رعب

مش ينفع كدة

طب لية انتى خايفة منهم

اوعى تقولى لى انهم بيفتكروكى جبنة
ههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

د رامى

كلة يا معلم تحت طائلة القانون

قال قط قال

هههههههههههه

صباح الصباح يقول...

اكون او لا اكون

المثل دة جميل اوى وشكلة كدة شامى او خليجى

هههههههههه
عندنا بالمصرى اسمة
(يا قاعدين يكفيكوا شر الجايين)