٢٥ نوفمبر ٢٠٠٨

حتى القطط!!!




=عاجبك كدة؟
ادة اخرة اللى يجيب شقة اوضة وصالة

هناك ٢٢ تعليقًا:

وردة يقول...

حنعمل ايه بس اصل البني ادميين خلصوا علي كل حاجة حتي اماكن القطط اخدوها
ربنا يستر ويوسعها علينا

فشكووول يقول...

تانى تعليق :
اصل احنا نحب اى حاجه تخربش فينا ونخربش فيها فلما ما نلاقيش حاجه نجيب قطط ونربيها احسن يعنى من الكلاب
والشاى اللى فى البوست الفائت كان حلو فعلا وانا لحقت شويه من الحاجات دى وكان باكو الشاى بتعريفه وكان كمان فيه باكو سكر بقرش صاغ يعنى الواحد بيشرب شاى وسكر بـ 3 تعريفه .. يا بلاش وكان الواحد بيركب الترام والعربيه كلها ما فيهاش غير 3 او 4 وبالكتير 5 ..
الحلو موجود بس الناس اللى بقى كترت وزادت عن اللزوم وبقت زى القطط اكتر من الهم على القلب .. تحياتى

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

مش ممكن ياخرابى على جمالهم شكلهم يجنن بجد

مجلة الأم الصغيرة يقول...

فكرتني بالقطة بتاعتي اللي كانت بتنام جوا الجزمة بتاعت أخويا
و كان عندي واحدة تانية بتنام جوا دولابي و تملالي لبس المدرسة بفروها و صحابي يقعدوا يقولولي إنتي جاية المدرسة على حصان ؟؟

أكون أو لا أكون يقول...

ياقلبي... جميلين جدا...!!!
انا عاوزه وحده...

Unknown يقول...

ههههههههه
دا حالنا الوقت الحمد لله على الاوضة والصالة
ههههههه

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم..
صباحك سكر...
الحمدلله على الاوضه والصاله نعمه...
بس إيه حكايت القطط معاك...
.......
دمت بخير

maha zein يقول...

مين
ايه
فين
قطط
انا علي فكرة هجيب قطة الاسبوع الجاي
قطة شرازي عسولة خالص
ووشها مطبق علي فكرة

ملاحظة النوع الجديد من بوستات التعليقات علي الصور ده
فين بقه البوستات الطويلة
وحشتنا

saragebaly يقول...

احم احم

مدام فيها قطط يبقى اقول سلام انا

اصل انا وهما منجتمعش في مكان واحد ابدااااااااا

عجبك كدة اهي خربشتني

تحياااااااتي

سارة

EMMY BABY يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه

طب بزمتك اللى عنده اوضة وصالة يجيب قطط ليه اصلا بيرفه عن نفسه

بس بجد القطط اللى انت جايبهم دول عساسيل فعلا

بس انا بشوف القطط اللى اصحابها بيجيبوها تتعالج عندنا بيكون صغيرين وعساسيل وتلاقى صاحبة القطة او صاحب القطة هيموتوا عليها ده لو ابنهماو بنتهم مش هيعملوا كدة

اللى يعيش يا اما يشوف

تحياتى

ايمى

ahmed_k يقول...

ههههههههههه
واضح أنها أوضه وصاله بمنافعهم
عفشة شراب
ورباط ههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

وردة

بس يا عينى دول قطتين لسة فى مكتبل العمر .. اوضة وصالة تعمل اية؟

هههههههه

صباح الصباح يقول...

فشكول

حضرتك نورتنى جدا
الايام اللى حضرتك بتقول عليها نتمنى انا وكتير غيرى اننا نعيشها ولو يوم واحد.. صحيح دلوقتى الحياة اسهل وشكلها الخارجى احلى.. انما المضمون زفت زفت.. الحياة مادية جدا جدا

صباح الصباح يقول...

صدى الصمت

هممممممم

انا عاددهم

ههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

كيمو

اية يا بنتى انتى كان عندك امتحانات والا اية.. مختفى فين؟؟

هههههه.. واللة فكرة حلوة الواحد يروح المدرسة على حصان وانا بما انى اكبر منك ورايح الشغل اروح على كارتة

هههههههههههه

صباح الصباح يقول...

اكون او لا اكون

هممم وبعدين (بينى وبينك القطتين مش بتوعنا.. دول سلف)

هههههههههه

صباح الصباح يقول...

نهر الحب

بس هما فين الاوضة والصالة اصلا يا نوسا.. حتى دى بقت صعب

صباح الصباح يقول...

mk

القطط حب قديم وكبييير اوى عندى

ثم ما انتى كمان كدة؟

هههههههههه

صباح الصباح يقول...

مها زين

ان ان ان

قطة شيرازى

فيها لا اخفيها

صباح الصباح يقول...

سارة

واللة يا بنتى لو بطلتى خوفك من القطط دة هتحبيها موت

بصى انتى لازم لك تجربة عملى عشان تبقى اتدبستى

هههههههه
بجد حد مش بيحب القطط؟

صباح الصباح يقول...

ايمى

ايةو طبعا يا دكتورة..

بس بجد بيجيلك قلب ممكن تديهم حقنة؟؟؟

صباح الصباح يقول...

احمد ك

ودة اسمة تشطيب سوبر لوكس

ههههههههههههههههه