١٦ نوفمبر ٢٠٠٨

طبيعة




رغم ان المشهد كوميدى

الا ان بة عذوبة ورقة واضحة

تمتزج بين ملامح الرجل الامنة والتفاتة البقرة الجميلة

انة التوحد مع الطبيعة

يالها من روعة

هناك ١٧ تعليقًا:

Lola يقول...

مشهد فيه عذوبه ورقه ... كون انك شفت فيه عذوبه ورقهدا دليل على حاجه واحده..انك شخص بتشوف الحاجات بنظرة عاطفيه اوى.
عديت ومرضتش امشى من سكات..قلت لازم اصبح.. صباح الصباح عليك.

لولا

Kiara يقول...

ياما نفسي اكون مكانه :)

ahmed_k يقول...

هههههههههههه
التوحد مع الطبيعه أجمل تعليق على اللقطه دي
أنا في مره روحت سوق عجول وأتحشرت وسطهم
بصراحه مكانش في أي نوع من التوحد بالعكس كان كل هدفي إزاي اخرج من هناك
لأني بقيت محاط بأعداد غفيره منهم,
بس الناس طمنوني انهم بيخافوا من البشر ولسه مخلصناش كلامنا وتور هاج وعمل هرج ومرج
تصدق فكرة بوست جميله
حلو أديني اخدت منك فكره لبوست
حبقى أكتبه قريب إن شاء الله

تحياتي يا محمد

Unknown يقول...

عارف مش بس توحد مع الطبيعة لكن
رقة التعاون بين فرق الكون
بشر حيوان نبات

سبحان الله

فاتيما يقول...

عندك حق
المشهد تحفة
ساعات بيحصلى كدا مع القطط بتاعتى
تلاقى القطة نايمة فى حضنى زى الطفل الصغير ما بينام فى حضن أمه
و يبقى المشهد عاوز يتصور
و تستغرب من الطمأنينة بتاعة الحيوان
و التوحد مع البنى آدم
دمت بكل الود

kochia يقول...

مشهد فعلا حلو
طبيعي وحساس وتلقائي

شفـقــة و إحســــان يقول...

ايه ده ....هو الراجل ده مش خايف لتاكله
بس شكلهم واخدين بعض على حب

maha zein يقول...

بلا كوميدي بلا بتاع
خلاص
مفيش الكلام ده
بقه خلاص
نسيتني ونسيت انها الحياه
خلاص رميت طوبتي
بقولك ايه
انا وراك وراك فيها لا اخفيها انا بقولك اهه
انا مستنية
ومفيش اعذار

صباح الصباح يقول...

لولا

صباح النور والقمر بيدور فى اوانى من بنور

شكرا جزيلا على المرور الكريم

صباح الصباح يقول...

مولان

بصراحة.. يا بختة

نورتونااا

صباح الصباح يقول...

احمد ك

ههههههههههههه

انا متخيل الموقف يا بو حميد

بس الحمد للة جت سليمة وخلى بالك من التجمعات الخطر دى

ياللا بقى ادينا بوست جديد

صباح الصباح يقول...

نهر الحب

صدقتى جدا يا ايناس

سلمى لى على كل اهل بورسعيد جدا جدا

صباح الصباح يقول...

فاتيما

اللة عندك قطط

يا بختك

انا مش حسد

دة مجرد قر

ههههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

كوشيا

فعلا المشهد جميل جدا وغاية فى الرقة

صباح الصباح يقول...

شفقة واحسان

ههههههههههه

ربنا يهنى سعيد بسعيدة

صباح الصباح يقول...

مها زين

انتى اللى مختفية فين يا بنتى

وبعدين انتى بتغطسى كتيير اوى

انا عارف انك مشغولة جدا فى الماستر

ربنا يوفقك يا رب

ان شاء اللة هتلاقينى ناطط فى المدونة عندك بس طمنينا انك كويسة

نورتيييينننننننىىىىىىىى

مهرة سالم يقول...

مشهد ........
يحسد عليه.......