١٧ سبتمبر ٢٠٠٨

حبشتكة يا حبشتكة


زى ما يكون ماسورة مسلسلات وضربت فى التلقزيون؟؟
مش ممكن

وكلها ما شاء اللة بتودى فى سكتين ما لهمش تالت
السرايا الصفرا
او العباسية!!!

امبارح بالليل اتخبطت فى مسلسل تقريبا اسمة حكاية امبارح او حكاية الامس
مش مهم حتى لو حكاية ام اربعة واربعين

للنجمة اللى اكتشفوها فى المتحف الهام شاهين
هية لسة صحيح بتمثل؟؟؟

والادهى ان ميرنا وليد طالعة هيمانة فى الدون جوان مصطفى فهمى
دة تقريبا كاسر عداد السبعين وماشى فى التسعين

بجد هطل ما بعدة هطل!!!!

انا ما قدرتش اشوف غير عشر دقايق بالعافية عشان الضغط والبرى برى

لجل الحظ كمان فية برنامج اسمة وزارة ما تمت
وبجد عشان بييجى وقت الفطار وما فيش غيرة باقعد اتفرج علية زى ....
واللا بلاش

وبدل ما اعصر اللمون على الشوربة
باعصرة على دماغى عشان اتحمل التخريف والاستهبال بتاع التحف اللى جايبينهم

تخيلوا الممثلة الجميلة مشكلتها الوحيدة فى الحياة انها مش بتعرف تلاقى باركنج للعربية
يعنى خلاص الحياة بقت بمبى والعيشة هنية والناس مزقططة ومش قاضل غير الباركنج؟؟

يا ولاد التيييييييييييييييييييييييت


الحاجة الوحيدة اللى عجبتنى فى المدعوق دة هوة (بسنت ودياسطى)
مسلسل كارتون

اية؟؟ بتبصوا لى كدة لية
ومالة الكارتون


بجد دمة شربات وكوميديا بطعم تانى
عجبتنى اوى الحلقة لما بسنت جابت لجوزها دياسطى فى الفالنتين حمار بفيونكة.. اة ما همة فى الارياف يعنى هتجيب لة اية يعنى؟
بس شوف برضة الرقة فيونكة وحركات


هناك ٨٣ تعليقًا:

RASHA يقول...

كلامك مظبوط

بس حختلف معاك فى موضوع مصطفى فهمى

ممكن يكون معدى الستين

بس زى القمر

مشاءالله عليه جان بحق وحقيقى

فى ممثليناصغر منه بكتير

بس مش بيمتلكوا نص جاذبيته ولا الكاريزما بتاعته
على الشاشة

مش بالسن ابدا

صباح الصباح يقول...

ممكن يكون كلامك صح يا روشا بس برضة دة كبير جدا جدا فى السن وعموما انتى لو شفتى المسلسل دة هتعرفى انة ممنوع لمرضى الضغط وحفاظا على الصحة العقلية
هههههههههههه

كـــيــــــــارا يقول...

انا جيييييييييييييييييييت


ايه ده انت بتتفرج علي مسلسلات ليك حق الضغط والسكر والطحال والكلاوي وبقيه العائله تيجي

ليه كدا بس

يابني فكك منهم دول وجع دومااااااااااااااغ من العيار التقيل

اما الكارتون بقي اوعي حد يتكلم عنه نوص كلمايه ده كارتوني حبيبي انا بقي ماما بيجلها الضغط مني علطول وانا فاتحه التليفزيون جايبه سبيس ستون ايه ده بقول شعر ياخواتي قافيه اهو

كيكيكيكيكيكيكيكيكيكيكيك
لالالا فعلا موضوع مستفز اوي حاكيه المسلسات واكنهم مش عاوزين حد يتعبد دول عاملين عقد مع ابليس يبني

تحياتي

كيارا

الريم يقول...

صباح الصباح

متتفرجش على حاجة

احسنلك ااقفل التلفزيون

وكبر الدماغ

بس معلش لحد انكل مصطفى فهمى

ولا كلمة ده زى القمر يابنى وكفاية

انه لسه محتفظ برشاقته ولياقته

شفت انت هيما احمد رزق بالذمة ده كلام

طب بالرغم من ان مصطفى فهمى يولده مثلا

بس ايه رايك فى الفرق

EMMY BABY يقول...

ههههههههههههههههههه لعلمك المسلسل اسمه قصة الامس اصلا اللى غايظنى ان كل احداث المسلسل وهما قاعدين فى المستشفى بيفتكروا

اما كارتون بسنت ودياسطى مبتفرجش عليه يادوبك بتفرج على اعلاناته اللى كل دقيقة وبتفرج على ظاظا وجرجير


اقلك على حاجة حلوة اطفى التلفزيون خالص

وطنش الحبشتتكة ههههههههه

تحياتى

ايمى

انسان وبس ! يقول...

تصدق انت دماغ زى حالاتى

انا برضو مش لاقى حاجه عدله اتفرج عليها تصدق ايه اللى بدأت اواظب عليه ؟؟؟

سوبر هنيدى على قناة دبى تى فى

ده بالنسبه للحاجات الهايفه

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههه
و الله أنت معاك حق
بس المسلسل اسمه قصة الأمس و أنا كنت بحبه فى الأول بس فى الآخر حسيت أنه داخل الهبل بقى..بس مصطفى فهمى مش كبير أوى كدة و كمان هو لسة دنجاون :)

أما الكارتون بقى أنا أعرف إن فى واحد اسمه سنوحى :) بيقولو حلو أوى مش عارفة هو ده اللى قصدك عليه و لا لأ

أقولك فكك من التلفزيون لأنه بيجيب كساح فى أى حال من الأحوال

مدونتك حلوة و يسعدنى إنى زرتها

maha zein يقول...

لا يا جدع
ده قصة الامس ده حكاية
قال الراجل اتجوز يا جدع من البنت الصغيرة دي اللى اسمها مرنا وبعدين راجع للست تاني مراته
والمفروض بقه انها بيني هتكتشف
وهتروح فضحاه
وجيباه من شعره
يعني وتقوم القصة بقه
سيبك انت ابقه اتفرج علي جمال
برغم ان الصوت زباله
والسيناريو اوع جدا
بس يعني اهو احسن من ما فيش
بقولك ايه
الكارتون ده اللى بتقول عليه بيجي امتي
انا مش بلاقي والله حاجة عدلة ساعة الفطار

Abu Shahin يقول...

على فكرة بقى
انت الغلطان

حد يتفرج على مسلسلات برضه
ويوم ماتتفرج على مسلسل تتفرج على الهام شاهين
وتعصر على نفسك لمون ليه بس يابنى
ماتتفرجش ع الحاجات دى تانى خالص

بيس

مهرة سالم يقول...

هههههههههههههه
فعلا يا باشا مافيش أحسن عن الكرتون..
أضم صوتي لصوتك...
ماهم حلوين أهو وبيجيبو هدايا بفيونكات....
وعندنا بالامارات شعبية الكرتون ..
و فريج ...

صباح الصباح يقول...

كياراااااااااااا

هاى.. واللة فعلا حاجة تنقط والمشكلة انى وانا باتفرج باحس ان ودانى ممكن تطول حبتين عشان كدة قلت الاسلم اقفلة واشترى نفسى

صباح الصباح يقول...

ريم..

انا مش مختلف معاكى واللة ان هوة وسيم وكل حاجة

بس بجد انا بستتقل دمة اوى بعكس اخوة وخصوصا انى بحب حسين فهمى فى الكوميدى اوى

فاكراة لما كان طالع ماذون

يا خرابى على المصايب اللى عملها!!

صباح الصباح يقول...

ايمى

معقول يا جبارة

بتشوفى ظاظا فظاظا وجرجير

ولية بتعملى فى نفسك كدة يا بنتى؟؟

ههههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

انسان وبس..

ازيك يا صديقى

انا فعلا اسمع ان سوبر هنيدى كمان مكسر الدنيا برة انما للاسف هنا شالوا منة حلقات كتييير

يا عم صباح الكفتة اللى همة فيها!!

صباح الصباح يقول...

انا ودماغى

يا بنتى دة معدى السبعين شور اذا كنت شفت لة فيلم قديم اوى من ايام ما كان سغاد حسنى صغيرة خالص

هوة اوكى امور وكل حاجة بس انا باتخنق منة ..

اما سنوحى وحابى وتيتى شيرى المسلسل احلى حاجة فية اغنية التتر بتاعة تامر حسنى مع انى برضة مش باحبة اوى يعنى كشخص

صباح الصباح يقول...

مها

ايواااا

قاعدة انتى ادام المسلسل

لية يا بنتى كدة

طب حاسبى على عقلك باة

انا ماليش دعوة وادينى قلت لك

وقد بنجر من اعذر

الدياسطى بييجى بعد الفطار بربع ساعة تقريبا على النيل الارضية ntn
هية اسمها كدة

صباح الصباح يقول...

ابو شاهين

كانت صدفة واللة واطمن مش ممكن اعملها تانى

هههههههههههه

صباح الصباح يقول...

m.k

امال انتى فاكراة اية

رومانسية رومانسية

بجد انا بحب الكرتون دة جدااااا

☼♫♪ عمــاد الدين يــوسف ☼♫♪ يقول...

هههههههههههههههه
قولت كل الي نفسي اقوله من فرستي والحمد لله انا اساسا من زمان جالي عقم متابعة المسلسلات بجد انا شايف انها ملهاه ومضيعة وقت اونطــــــه
تحياتي

دعاء مواجهات يقول...

انا الحمد لله بجد

مش متابعه حاجه السنه دى

ودة لظروف شغلى مش بطوله ولا حاجه

بس المهم ان دة جه فى مصلحتى جدا

وانا بتشرف انى مش متابعه حاجه جدا جدا

وربنا يعينك

==============

زعلت اوى لما عرفت انك كنت موجود ف لقاء المستشفى وما اتعرفتش على حضرتك

يارب فى فرصه قريبه

تحياتى

سميرة يقول...

صباح الفل
ايه دا هو انت لسه بتحاول تتفرج ع المسلسلات والكلام الفاضي دا ، ماخلاص الموضة دي بطلت من زمان...
انا بصفتي من فئات الشعب الكادحة ، وبشتغل نص اليوم تقريبا فمعنديش وقت للفرجة
وبعدين لو عندي وقت هاتفرج على حاجة تنغص علي حياتي ليه؟؟؟؟؟
بالنسبة للكارتون فآخر حاجة فكراها هي توم وجيري ، وحكايات ديزني لاند
وطبعا كابتن ماجد اللي يجيب الضغط المستعجل.
اقولك
اقفل التليفزيون احسن
تحياتي

مجلة الأم الصغيرة يقول...

بجد أسلوبك في البوست دا بالذات مش ممكن وللا اسم البوست و أم أربعة واربعين و البري بري
ههههههههههههه
أستاااااااااااااااااذ

بما إني مابفتحش التلفزيون في رمضان مش حقدر أعلق على المسلسلات دي
بس على فكرة بقا أفلام الكارتون المصرية دي بتجيب تخلف عقلي للأطفال
و بالذات ظاظا و جرجير دا كفاية الطريقة اللي بيقول بيها ظاااظااا تخليك تنزل كل الأكل اللي أكلته
و مش المصرية بس دا حتى اللي باللغة العربية دي بتأثر عليهم أكتر عارف مرة كنت في النادر كان فيه ولد صغير عنده مثلا خمس سنين لسا مدخلش المدرسة كانت مامته بتزعقله راح واقف إيده في وسطه و قايلاها : ماتقوليليش كلام "غير مرغوب فيه"!!!!
و أخو صاحبتي الصغير باباه كان بيشتمه راح قايله : لا تقل كلمات بذيئة في الأماكن العامة !!!
لا تعليق D:

عروس البحر يقول...

ههههههه
كرتون و ماله
بس انا متفقة معاك علي المسلسل بتاع الهام شاهين
بارد اوي برده شوفت حته من المسلسل و مقدرتش اكمل
بس انا بتابع بس يحيي الفخراني و مش حموت مفسي علي المسلسلات كلها بتتعاد طول السنة 189856 مرة
تحياتي

كلام على بلاطة يقول...

كل عام وانت بخير

غير معرف يقول...

يا سلام كلهم مش متابعين اى حاجة ومش بيتفرجوا على التلفزيون خير يا عم ايه اللى حصل ايه الكدب ده اراهنك انهم متابعين كل المسلسلات وطول الليل والنهار مفنجلين ادام التلفشين متصدقش دول عالم نصابة قال يا جدع قال

صباح الصباح يقول...

غير معرف..

لا بجد المسلسلات عموما بقت بتجيب تخلف عقلى وخلاص باة كلة بقى زى بعضة وحاجة بجد سخافة ما بعدها سخافة

وبعدين مش اتفقنا يا سيد غير معرف من غير تجريح.. لو سمحت بلاش الاسلوب دة ويا سيدى لو مش عاجبك حاجة عندنا كمدونين خلاص اشترى دماغك وبلاش تضايق نفسك بقرايتها

كل عام وانت بالخير

tote يقول...

السلام عليكم
والله انا قولتها كلمة التلفزيون يتقفل بالضبة والمفتاح د قرف والله
بس فى برنامج اسمه لمبه شو جامد جدا
وسياسى جدا شوفه بيجيى على الشاشة فى الفطار

Unknown يقول...

على فكرة احنا مشتركين فى حاجتين
ايوة بتبص لى كدة لية ؟؟؟
اسألنى اية هما
اقولك انا كمان بحب سميرة سعيد
والتنية كمان بحب الكارتون جداا
وتوم وجيرى بموت فية ويا سلام على كلاسيكيات الكرتون ذات الحذاء الاحمر
وسندريلا وسنووايت !! اه تجنن الحاجات دى بجد 000 بس اوعى تقول لحد

عارف اه فى حاجة تالتة ان المسلسلات كمان مش عجبانى ولا بتاعت المتحف الفرعونى اللى طلعوها تمثل والقصة كمان مستهلكة بشكل كبيرة وليست ذات قيمة !!


تحياتى لك وكل عام وانت بخير

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

هههههههههههه
حركاتك كترت اوي ياعم
بس انت معاك حق التليفزيون ساعات بيجيب حاجات تشل بس ياشيخ حرام عليك
انا بحب إلهام شاهين علي فكرة
وبالنسبة للمسلسل انا مش متابعه اي مسلسل اساسا خااااااالص
بس شفت حلقة بس بالحق هو مصطفي فهمي اتجوز ميرنا ولا لاء بقي ؟؟
معلش يابني ده اسمه تمثيل يعني هتعمل ايه
اتفرج وخلاص
وربنا يصبرررك
أختك شيتوس

يوسفيات..محمد يوسف يقول...

واللهي عندك حق

أنا أساساً مرارتي تعبت بدري من المسلسلات فآخرها معايا السيت كوم


وفي خطوة إنتحارية اتفرجت على حلقتين من وزارة ماتمت مرة واحدة

أيوه والمصحف زي مابقولك

بس بلاش أقولك حصلي أيه عشان فيه بنات ف المنطقة

صباح الصباح يقول...

عمدة..

الحمد للة يا بنى ان ربنا تاب عليكى

اللهم احفظنا من هذا التخلف

صباح الصباح يقول...

دعاء مواجهات..

الحمد للة انك مش عندك وقت تتابعى حاجة

بجد نعمة كبيرة اننا ما نعرضش نفسنا لاشعاعات المسلسلات الحلزونية دى

للاسف انا كمان ما اتشرفتش بمعرفتك فى مستشفى ابو الريش ويا رب نتجمع فى لقاء قريب

كل عام وانتى بخير

صباح الصباح يقول...

سميرة..

واللة يا سمورة هية كانت صدفة وكنت زهقان وعمال اقلب فى القنوات انى الاقى حاجة تنفع للبنى ادمين

ابدا ولا اى اثر..

كارتون بسنت ودياسطى بجد تحفة تحفة حاولى تتابعية.. بجد بيغسل عنى تعب وارهاق يوم كامل..

ههههههها هاى هاى
كابتن ماجد!!!!

طب يا بنتى انتى بتتفرجى علية لية متهيالى دة للاولاد بس الا بقى اذا كنتى عاوزة تخشى المنتخب وتنافسينا

ههههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

قطرات..

يا اهلا باختى العزيزة

اوعى تقولى لى انك بتتفرجى على ظاظا فظاظا؟؟؟؟؟

ولية ساكتة على نفسك يا بنتى لحد دلوقتى

لا الحقى روحى لدكتور والا هتتعبى بعد شوية
ههههههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

tote

لمبة شو!!

اسمة روش اوى ممكن اعرف بييجى امتى وفى انهى قناة بالضبط

يمكن يقدر يخفف الاثار الجانبية للمسلسلات اللولبية

صباح الصباح يقول...

عروس البحر

هههههههههه

يا عفريتة ازاى قدرتى تحسبيهم دول؟؟

صباح الصباح يقول...

كلام على بلاطة

وانت بكل خير

صباح الصباح يقول...

نهر الحب..

يا سلام على الذوق الجميل.. انتى بتسمعى سميرة سعيد

انتى عارفة انا اول مرة بدات اسمعها كان من اغنية اسمها

(مكان فاضى)

واغنية كمان اسمها

(بعد الرحيل)

لو تدورى عليهم على النت هتلاقيهم اسمعيهم وقولى لى اية رايك

الاغانى دى حساسة جدا جدا ولها مذاق مختلف عن اى اغنية سمعتها بعد كدة

صباح الصباح يقول...

محمد يوسف

منور يا مان بجد

الحمد للة انك كمان ربنا تاب عليك وبطلت تعاطى

تعاطى المسلسلات ماتفهمنيش غلط
هههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

شيتوس

اختى العزيزة

انا ماعرفش هوة تقريبا اتجوز ميرنا من ورا مراتة الهام شاهين واعتقد انها بعد كدة فردت لة الملاية بس الحمد للة انى اتفرجت لحد كدة بس

العمر مش بعزقة يا بنتى

اخوكى محمد

ahmed_k يقول...

تصدق أنا إكتشفت أني مش متابع تلفزيون خالص السنه دي
وزاره ماتمت بيجي في أنهي قناه
علشان عندي مكان للننوسه تركن عربيتها فيه
بسرعه والنبي يا محمد لأحسن
المكان يتاخد
الباركنج متعبي بره عالآخر هههههههه

انى احبكم فى الله يقول...

حبيت اسلم على الموضوع الجديد واقول انه بجد المسلسلات كترت فى التلفزيون وعلى فكرة حبيت اقولك كمان انك كسبت جائزة فى المدونه تعال خدها فى انتظارك

حنين.. يقول...

الحمد لله
انا شلت التلفزيون وحطيته فوق الدولاب
(عجبتنى اوى الحلقة لما بسنت جابت لجوزها دياسطى فى الفالنتين حمار بفيونكة.. اة ما همة فى الارياف يعنى هتجيب لة اية يعنى؟
بس شوف برضة الرقة فيونكة وحركات))
على الرغم انى لا اعرف بسنت ودياسطى
بس تقصد ايه حضرتك انها من الارياف؟
احنا ليه بنحكم على الناس كدا
ونعمم
الارياف يبقوا كدا
وال.... يبقوا كدا
رغم انك قولت فى الاخر ان الهديه رقيقه وفيها حركات بس برده
تقبل مروى
تحياتى

صباح الصباح يقول...

حنين..

انا مش قصدى حاجة واللة عن الارياف

ثم انا اصلا من الارياف وتحديدا من المنصورة

انا قصدى انها عاوزة تجيب لة هدية منااسبة ومفيدة وبما انهم فى الارياف ووسيلة المواصلات غالبا بتكون الحمار عشان الغيط والشونة والزريبة وكدة يعنى فالاحلى تكون الهدية مناسبة للمكان

ولكل مقام مقال

ارجو اكون وضحت وما فيش زعل..

صباح الصباح يقول...

ahmed_k

ههههههههههههه

بجد البنية صعيت عليا وكنت هاطلع لها جوز جنيهات عشان اطعت قلبى عشان الباركنج

صباح الصباح يقول...

انى احبكم فى اللة

الهدية رائعة

يا سلام لو كمان مفتاح العربية

هههههههههههههههه

جزاكى اللة خيرا على الفكرة الجميلة

يا مراكبي يقول...

أنا بقى عقبالك كده وبسبب إنشغالي ممكن أشوف التليفزيون مرة كل شهرين .. ده بجد مش مبالغة

وإذا لقيت وقت فاضي يبقى أحسنلي إني أدخل أشوف المدونات .. بيبقى وقت مش ضايع ساعتها

لكن أكيد هييجي يوم وأفضى وهأقطع التليفزيون فرجة زي زمان .. أمال أنا شاريه ليه؟

"عبير النجار "نيجار يقول...

السلام عليكم
دي أول مرة أزور مدونتك وبجد جميله
وفعلاً التلفزيون بقى زي اللي عامل ماراثون وعندك حق في حكاية برنامج وزارة ماتمت بس عايز إيه من ناس مرفهة ومش حسين بحاجة أكيد مشاكلهم هتبقى كده وأهيف كمان
تقبل مروري

FreeKiller يقول...

هههههههههههههه
عندك حق
انا بتشل من نجمة المتحف دي بالتحديد
و برنامج وزاره ما تمت ده
ساااااااااااااااااااااقع

بالنسبة للكارتون
ماله سوبر هنيدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صباح الصباح يقول...

يا مراكبى..

معقول.. المراكبى عندنا

يا مرحبا يا مرحبا

صباح الصباح يقول...

نيجار

معاكى يا نيجار اوكى.. بس برضةللهيافة حدود انما همة يختى عليهم فوق كل الحدود والتخلف

نورتينا بجد

صباح الصباح يقول...

freekiller

يا سلام هوة دة الوصف اللى كنت بادور علية

برنامج سااقع ناس تحف

انا اية اللى يجبرنى احرق دمى بايدى؟؟

نورتنا

Unknown يقول...

انا كمان من عشاق بسنت ودياااااااااسطي
يا خبر
انا فكرت لوحدي اللي بتابعه

Beram ElMasry يقول...

ان كنت ممن يتذوقون الشعر العامى والزجل ، ارجو زيارة مدونتى والتفضل بالنقد والتعليق ، فالنقد كالنصح ، والدال على الخير كفاعله
كلنا نقدس مصر ، ولكن اليس من حقنا ان نغضب اذا ما انحرف المسار

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
صباح الصباح يقول...

غير معرف

معذرة اى تعليقات بها اساءة الى احد سيتم حذفها وان لم يعجبك موضوع ما ارجو الا تقراة ولكن لا تجرح احدا

عبرات الكلمة يقول...

أحلى مساء وصباح عليك
وبحق مدونه معبره وراااااائعه
وشرفي ان تتواجد في مدونتي أيها الفاضل

عبرات الكلمة يقول...

أحلى مساء وصباح عليك
وبحق مدونه معبره وراااااائعه
وشرفي ان تتواجد في مدونتي أيها الفاضل

عبرات الكلمة يقول...

أحلى مساء وصباح عليك
وبحق مدونه معبره وراااااائعه
وشرفي ان تتواجد في مدونتي أيها الفاضل

nona يقول...

انت ليك حق يجيلك شلل من التلفزيون بس المفروض يعنى اننا اتعودنا على كدة كل رمضان
انا من راى تطفى التلفزيون ساعة الفطار و ما تفتحهوش غير على الكارتون و دية نصيحة اخوية
مسلسل الدالى حلو ابقا اتفرج علية رغم شكلة هيرخم فى الاخير برضة

Hossam يقول...

ههههههههههههههههههههههه
بجد تحفةةةةةةةةةةةة
بس للاسف انا مش متابع ولا اى حاجة تقريبا من يوم بابا ممات وانا مبفكرش افتح التى فى بس سعات بوشف لقطات كده خصوصا ان عندى امتحنات يوم 18 -10
فمطحوووووووووووون
ادعيلى بقى
سلام روحى

صباح الصباح يقول...

لماضة..

بجد انتى كمان يتشوفى دياسطى وبسنت
هههههههه

حلقة امبارح كانت حلوة اوى لما عملوا منتخب الكفر

صباح الصباح يقول...

بيرم المصرى

ان شاء اللة وكل عام وانت بكل خير

صباح الصباح يقول...

عيرات الكلمة

مرحبا بك من الارض المباركة وشرف لى انا ايضا

صباح الصباح يقول...

nona

لا ا ستى

بلاش مخاطرة ولا دالى ولا دلت لة يمكن تقلب ولا حاجة

خلينا فى الكرتون احسن

صباح الصباح يقول...

حسام

البقاء للة وربنا يهديك دايما للخير
ويعينك ع الامتحانات

فكرتنى لية بس بالامتحانات يارب ما ترجع تانى يا رب

Mona Shereif يقول...

شفت انا شاطرة ازاى ومش بتفرج على حاجه خالص
جايز هى البرامج الدينيه وهما اتنين بس كمان
بس اللى مزعلنى انى ماشفتش كرتون السنة دى
على فكرة دى تالت مره اعلق عل الموضوع ده واى حاجه تحصل وما يتنشرش
يا اما كهربا تقطع يا ما نت يفصل
هههههههههههههههههههههههههههههههه

t3ban يقول...

يا جماعة عييب لما تتكلمو كدة علي واحد قد جدكم
مهما كان برده ليه هابة


هابة ما تمت
يعني الشب الكول بتاع مزيا دكتر ظريف هو الي جدع
ولا ولا ولا اللهم اني صايم
و هي ماشية

Beram ElMasry يقول...

سيدتي سيدى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ان شاء الله يوم الثلاثاء القادم 23 - 9 ساقدم عملا جديدا فى مدونتى ، ارجو من الله ان ينال منكم القبول ، فلا تحرموننى الزيارة والنقد والتوجيه
ولكم كل الاحترام والتقدير

Empress appy يقول...

انا بحب بسنت والدياسطى والله
بس الدالى حلوة على الرغم من ان فيها ديفوهات بس دى اقل مسلسل فيه ديفوة

Mina يقول...

المشهد كالتالي
الراجل بيتفرج علي بسنت ودياسطي
تدخل عليه الست وهي عايزة تتفرج علي الدالي
الراجل يخطف منا الريموت
الست تقوله عايزة اشوف باسم وهو بيعيط
الراجل يقولها وانت عرفتي منين انه هايعيط
الست تقوله ما انا شفتها الصبح .....
سيبك من كل ده
تليفزيون ال سي دي صوت وصورة زي الزفت
هههههههههههه
سيبك انت مافيش احسن من الاعلانات
حاجة تشل كدة
تحياتي ياباشا

أكون أو لا أكون يقول...

هههههههههههههههههه بجد المسلسلات بتجيب المرض... ده انت ماشفتش الخليجيه ده بتعمل انسداد في الشريان الأبهر... أو جلطه دماغيه...
بس أنا بقالي فتره قلت خلااااص اعتزال... وحولت على البرامج الدينيه... لقيت حالي اصبت بإنفصام بالشخصيه...
قلت مابدهاااااش... على الاخبار... اصابني الاخبار بموت سريري... ههههههههههه
اقولك ايه! بيع التلفزيون واتصدق بثمنه...

صباح الصباح يقول...

sometimes

دة الكارتون بجد جميل واحلى حاجة فية النقاء والبراءة

مش احسن من الاخبار الزفت اللى الواحد بيسمعها كل يوم

صباح الصباح يقول...

t3ban

فعلا برامج تجيب الهس بس والبرى برى

بس انا مش فاهم يعنى اية (مزيا دكتر)!!!

صباح الصباح يقول...

بيرم المصرى

ان شاء اللة هاتابعة .. وبالفعل شعرك بالعامية جميل للغاية

صباح الصباح يقول...

appy

يا بنتى اعقلى انا خايف عليكى

بلاش مسلسلات

ادينى قلت وقد اعذر من بنجر

هههههههههههه

صباح الصباح يقول...

manamino

منور يا مان

بس هوة مين باسم دة؟

صباح الصباح يقول...

اكون او لا اكون

اة واللة دة الاخبار بقت اقل حاجة اليومين دول

زلزال او بركان او على الاقل خالص تلاتين اربعين انهيار مبانى على سكانها

Unknown يقول...

صباح الصباح
واحلى صباح بالسكر والعسل ايه ده نفسي موعت من كتر الحلو
شوف يا سيدي
انا عندي حلقات بسنت ودياسطي كلها
اه والله بجمعهم يمكن ادخل بيهم مسابقة اخر رمضان
ممكن ابعتلك اللينك لو اولادك يحبوا يتفرجوا عليه تاني

زُمُرده يقول...

هي الدنيا ماشيه كده
فيونكة وحركات
وكتير تتخدع في الاشياء مع ان الشكل يقول فيونكة وحركات
بس ايه المضمون ؟؟؟؟؟؟
ده اللي الوقت بيثبته

مسلسلات بتلف تلف تدور واخنا زيها بندور

صباح الصباح يقول...

لموضة الجميلة

اة يا واعية وقعتى على الحلقات كلها

انا هاحاول انزلهم من النت واصلا كنت بادور على السى دى بتاعها لو كان بيتباع

كل سنة وانتى طيبة يا اختى العزيزة

صباح الصباح يقول...

زمردة..

فينك يا بنتى مختفية فين

كل سنة وانتى بالف صحة وخير يا رب