١٢ ديسمبر ٢٠٠٨

رشيتوا فليت النهاردة




وبعدين باة فى العالم ولاد ال.....اللى ملوا البلد

انتوا اية رايكوا؟

ومين فى رايكوا اللى لو معانا فليت نرشهم ونموتهم بية الاول؟

هناك ١٨ تعليقًا:

Kiara يقول...

صباح الخييييييييييير

انا ارش من قست قلوبهم

صباح الصباح يقول...

برافو يا مولى
وانا كمان اؤيدك بشدة

اقصوصه يقول...

loooooooool

كل عام وانتم بخير :)

moory-mero يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اممممم أنا أرش اللي بيظلموا وييقدروا يعيشوا بضمير ميت
اللي بيجرحوا ويقدروا يناموا وبالهم مرتاح
اللي بيقسوا و اللي بيجري جواهم مايه موش دم

أقولك زودي كمية الفليت عشان نرش ع الكل هههههههههه

نايس رش يا قمر

في رعاية الله

Sweet Violet يقول...

اللى بيغيروا المعانى الجميله تحت بند المصلحه

سميرة يقول...

صباح الفل
يا ترى نرش مين؟؟؟
دا احنا كدا مش هانسيب حد خالص
عموما انا هارش على الكذابين وعديمي الرحمة وبس
تحياتي لك

نفرتارى يقول...

انا معاك وهنرش سوى عليهم لانهم فعلاً ولاد الايه


كوكب تانى
نفرتارى

mohra يقول...

اعذر غبائى
انا مش فاهمه؟؟؟اصلى كنت مسافره
عموما كل سنه و انت طيب

أكون أو لا أكون يقول...

والله انا لو عندي الفليت الفتاك ... هرش كتــيــــــــــــــر... عاوز اذكرهم بالاسم ولا نلمح عليهم بس؟

بس هم الـــ ك ل ا ب كتيــــــــــــــــــــــــر... يعني هذكر ميــــــــــــــــن واخلي ميــــــــــــــــــــــن...
ممكن كرتون فليت... اصل واحد مش كفايه... !

صوت من مصر يقول...

ياعمى
ولو رشيد بدره صراصير مش هيمشوا
تيجى نجرب الطبل البلدى ؟

صباح الصباح يقول...

اقصوصة

وانتى بكل الخير والسعادة
بس برضة ما قلتيش نرش مين بالمبيد؟

صباح الصباح يقول...

ميرو مورى

برافو يا ميرو
بس مش كدة هنحتاج نجيب حوالى تلتمين كرتونة فليت؟
اصل الناس الوحشين دول كتييير اوى
عموما انا هاوصى على الكراتين وانتى عليكى الرش

هههههههههههههه
كل عام وانتى بخير

صباح الصباح يقول...

نفرتارى

اعجبنى جدا الاسم الذى اخترتية وهو رمز شديد التميز

دمت بخير وكوكبك السعيد

صباح الصباح يقول...

ضد التيار

اة يا بنت يا سياسية
ههههههههههه

كدة هنتمسك ونروح ببلاش
ههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

سميرة

يا سلام وهوة لاالى انتى اخترتيهم دول قليلين؟

دول ملايين يا بنتى

عموما ولا يهمك رشى براحتك خليها تنضف

صباح الصباح يقول...

مهرة

الناس اللى مسافرة وحركات

حمد اللة على السلامة اولا ويارب تكونى انبسطتى فى السفرية

هممم اية اخبار اللحمة والحركات؟

بصى يا ستى احنا عاملين تصويت مين اكتر ناس وحشة وقلوبها مليانة كراهية وهمة دول اللى ملوا البلد وعاوزين نقوم بدور وزارة الزراعة ونرشهم بالمبيد ونطهر البلد منهم

يا ترى اخترتى مين؟

صباح الصباح يقول...

اكون او لا اكون

ياااة .. انتى كمان متضايقة منهم اوى

بس تصورى ان همة للاسف قلوبهم اسوا من الكلاب لان الحيوانات عندها وفا وامانة انما همة للاسف لا

صباح الصباح يقول...

صوت من مصر

الطبل البلدى!
واللة فكرة

اهة يمكن يصنجوا على راى اللمبى ونرتاح منهم خالص

نورتنى يا مان وكل سنة وانت طيب